szafa

O torebkach rozważania

Rozważam zakup nowych torebek. Co prawda nie w tym momencie, ale pewnie moja obecna duża torebka zużyje się w przeciągu roku, a małej będę potrzebowała już na wiosnę.  Zaczęłam się rozglądać i rozważać różne opcje, bo chcę być w 100% pewna swojej decyzji i w 100% zadowolona. Obie torebki muszą być:

solidne
proste
retro (modele od czasów Coco Chanel)

Mają mi służyć latami i pasować do wszystkiego.

Ostatnio przyszło mi do głowy, że to wcale nie muszą być czarne torebki, zaczęłam rozważać wszystkie barwy stworzone z wymieszania czerwieni i fioletu. Nie jest to głupi pomysł. Bazę mojego stroju stanowi czerń, granat, szarość, biel, krem i taki na przykład burgund może strój ożywić.

Mogłoby to wyglądać tak:

wersja chłodna 1.png

Bardzo kuszące, ale pojawia się problem:

  1. Burgund może mi się znudzić
  2. Załóżmy, że w którymś sezonie oszaleję na punkcie wzorów kwiatowych, pastelowych kolorów albo turkusu. Burgund nagle przestaje być uniwersalnym dodatkiem.
  3. Na jesień i zimę będę potrzebowała szala i czapki. Przy burgundowej torebce będę miała bardzo ograniczony wybór. Jeśli nie znajdę dodatków w odcieniu torebki, stylizacja będzie wyglądała tak:

wersja chłodna 2.png

W ten sposób wprowadzam do stylizacji piąty kolor (albo szósty jeśli założę granatowe spodnie) i zyskuję efekt przypadkowości stroju.

Tak więc wracam do pierwotnego zamysłu nabycia czarnej torebki. Strój mogę ożywić w inny sposób:

letnia-wersja-2

Wersja z burgundową torebką mnie zachwyca, ale czerń jest uniwersalna i też mi się podoba. Będę się musiała poważnie zastanowić i dokonać wyboru.

A Wam która wersja bardziej się podoba?
Jakie elementy garderoby Wy uważacie za uniwersalne?

Culottes – Zara
biały t-shirt – H&M
lordsy – Wojas

czarne joggersy – Zara
T-shirt z golfem – New Look
płaszcz – Dorothy Perkins
botki – Lasocki

burgundowa torebka – Aspinal of London
czarna torebka – Wittchen
szal – Portia
wisiorek – moje zbiory własne

Skomentuj

